Sultan 2016: Salman Khan Movie Full Star Cast, Crew, Release Date, Budget, Story: Anushka Sharma: Song: Jag Ghoomeya

Sultan 2016: Salman Khan Movie Full Star Cast, Crew, Release Date, Budget, Story: Anushka Sharma: Song: Jag Ghoomeya - Hallo friend NEW MOVIE COLLECTION, In the article you read this time with the title Sultan 2016: Salman Khan Movie Full Star Cast, Crew, Release Date, Budget, Story: Anushka Sharma: Song: Jag Ghoomeya, we have prepared this article good for you to read and download the information therein. hopefully fill posts Article Anushka Sharma, Article Bollywood Movie, Article Salman Khan, Article Upcoming, we write this you can understand. Well, happy reading.

Title : Sultan 2016: Salman Khan Movie Full Star Cast, Crew, Release Date, Budget, Story: Anushka Sharma: Song: Jag Ghoomeya
link : Sultan 2016: Salman Khan Movie Full Star Cast, Crew, Release Date, Budget, Story: Anushka Sharma: Song: Jag Ghoomeya

See also


Sultan 2016: Salman Khan Movie Full Star Cast, Crew, Release Date, Budget, Story: Anushka Sharma: Song: Jag Ghoomeya

Sultan is an upcoming bollywood movie in 2016, It is Action Drama film and Salman KhanAnushka Sharma in lead roles. This film is Directed by Ali Abbas Zafar and Produced by Aditya Chopra. It is made under the banner of Yash Raj Films.
First look Poster of Upcoming 2016 Bollywood Film "Sultan"
full cast and crew of bollywood movie Sultan 2016 wiki, Salman Khan, Anushka Sharma, Sultan budget, box office, news, story, release date, Actress name poster, trailer, Photos, Wallapper
Status:- Under Production
Updated:- 2016
Sultan (2016) Bollywood Movie
Genre:- Action, Drama
Release Date:- EID July 6, 2016
Filmmakers
Story/Writer by:- Ali Abbas Zafar
Directed by:- Ali Abbas Zafar
Producer by:- Aditya Chopra
Music by:- Vishal-Shekhar
Cinematography:- Artur Zurawski
Editing by:- Rameshwar S. Bhagat
Studio / Distributor:- Yash Raj Films
Language:- Hindi
Budget N/A
Don't Miss:-
Salman Khan Upcoming Movies
Ajay Devgan Upcoming Movies
Katrina Kaif Upcoming Movies
Star-Cast & Role
Salman Khan --:as:-- Sultan Ali Khan
Suzi Khan --:as:-- young aarfa
Anushka Sharma --:as:-- Aarfa
Randeep Hooda --:as:-- Coach
Amit Sadh --:as:-- Sultan brother
Tyron Woodley --:as:-- wrestler
Story (Plot)
Sultan is story is Update Soon..
Trailer
Sultan Official Teaser 1 on YouTube : Salman Khan.
Song Video
Sultan Official Song Video Jag Ghoomeya on YouTube : Salman Khan Version.
Sultan Music (Song's)
S.No Song Name Music Artis (Singer)
1. Baby Ko Bass Pasand Hai Vishal, Shekhar Vishal Dadlani, Shalmali Kholgade, Ishita, Badshah
2. Jag Ghoomeya Vishal, Shekhar Salman Khan


Thus articles Sultan 2016: Salman Khan Movie Full Star Cast, Crew, Release Date, Budget, Story: Anushka Sharma: Song: Jag Ghoomeya

that is all articles Sultan 2016: Salman Khan Movie Full Star Cast, Crew, Release Date, Budget, Story: Anushka Sharma: Song: Jag Ghoomeya This time , hopefully can provide benefits to all of you . Okay , see you in another article posting.

You now read the article Sultan 2016: Salman Khan Movie Full Star Cast, Crew, Release Date, Budget, Story: Anushka Sharma: Song: Jag Ghoomeya with the link address https://boylovermovies1.blogspot.com/2016/06/sultan-2016-salman-khan-movie-full-star.html

0 Response to "Sultan 2016: Salman Khan Movie Full Star Cast, Crew, Release Date, Budget, Story: Anushka Sharma: Song: Jag Ghoomeya"

Posting Komentar